Der vil i NFC blive afholdt en ekstraordinær generalforsamling mandag d. 21/8 kl. 19.00.

Generalforsamlingen vil finde sted i klubhuset på Hjardemålvej 215. 7700 Thisted.

Anledningen er at vi skal have bestemt et nyt navn til den nye forening bestående af en sammenslutning af NFC og Thylands jagtforening. Dette blev glemt som et indkommet forslag på sidste generalforsamling og derfor er vi nødt til at tage det op nu. Derudover skal vi have vedtaget at vi kan være op til 17 bestyrelsesmedlemmer i den nye forening indtil videre. samt at den nye forening skal have generalforsamling i februar (dette er dog ingen ændring for TJ ). Den sammenlagte bestyrelse har besluttet at det er vedtægterne i NFC der skal være de gældende fremover da de, er de mest opdaterede og nærmest identiske med de vedtægter TJ har fået efter sidste generalforsamling.

De 3 punkter på dagsordenen bliver derfor.

1: Vedtagelse af nyt navn: De 2 bestyrelser foreslår navnet ”Nordvestjysk jagt og skydecenter”

2: Ændring af vedtægternes stk. 10.2 ”bestyrelsen kan bestå af  5- 9 medlemmer” til ”bestyrelsen kan bestå af 5 -17 medlemmer”

3: Ændring af datoen for afholdelse af den ordinære generalforsamling, fra marts til februar.  (kun en ændring for NFC)